27 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Nerf Elite Precision N-Strike Set

Nerf Elite Precision N-Strike Set

Dit is speelgoed voor kinderen en volwassenen. Voor thuis, buiten en ook op kantoor om collega’s te sarren en ze het leplazerus te laten schrikken. Nerf is universeel en voor iedereen!

Specificaties

Merk: Nerf
Type: Elite Precision N-Strike Set

• Eén set, twee geweren
  • met statief en opklap vizier
  • Inclusief 36 Elite Accustrike pijlen

Algemeen

• Capaciteit magazijn: 6 pijltjes
  • Type pijltjes: Elite Accustrike voor grotere accuratesse
  • Elite Dart / pijltjes compatibel

Kenmerken Raptorstrike

• Verstelbaar statief
  • Opklapbaar vizier

Kenmerken FalconFire

• Toploader (magazijn aan de bovenkant)
  • Opbergruimte voor pijltjes

Dit ontvang je

• FalconFire blaster
  • RaptorStrike blaster
  • Bout (2 stuks, voor het doorlaadmechanisme)
  • Statief
  • 3 magazijnen
  • 36 Elite Accustrike pijltjes
  • Gebruiksaanwijzing
27 februari 2020 om 08:10
FUCKDUPONT Gebruiker

De man die mijn piano kom stemmen heeft men als kind eens laten schrikken. Dankzij de pijl uit het speelgoedwapen is de man sindsdien blind (intussen al ruim 50 jaar)..

Beantwoorden

27 februari 2020 om 14:50
Mac49 Gebruiker

Ik heb voor dezelfde reden een groep opgestart die actie voert tegen het gebruik van parasols in je cocktail… Levensgevaarlijk!

Beantwoorden

27 februari 2020 om 10:17
LCMVerheijen Gebruiker

Kan tegenwoordig toch echt niet meer deze Chinese plastic troep. Milieutechnisch gezien totaal onverantwoord; schaam je iBOOD!

Beantwoorden

27 februari 2020 om 11:24
Bulletjuh Gebruiker

WoW! Reageer nooit maar dit is echt een belachelijke opmerking. Als je je stoort aan 1 nerf gun, ga dan lekker voor de Intertoys met een spandoek staan. Sneeuwvlokjes die overal op elk forum lopen te zeiken over van alles  word ik ondertussen wel zat.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 14:47
Mac49 Gebruiker

Ik hoopte hier een nuttige reactie te vinden… Dit is mijn eerste reactie op deze website: Ik ben ook tegen het overmatig gebruik van plastic. Net als de meeste mensen met een beetje gezond verstand. Maar om nu te gaan rebelleren tegen één distributeur… Waar steek je dan je tijd in en wat gaat er dan om in je hoofd? Denk je niet dat er betere doelen zijn om je spreekwoordelijke pijlen naar richten? (Trouwens die computer waar je op zit te typen vervuilt nog veel meer. Alles is een kwestie van evenwicht en rede zeker)?

Het enige nuttige dat ik kan toevoegen is dat ik uit ervaring kan bevestigen dat Nerf-geweren echt super fun zijn, maar misschien niet geschikt zijn voor de allerkleinsten.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.