24 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Lego Mindstorms EV3 | Set 31313

Lego Mindstorms EV3

Bouw en programmeer jouw eigen Lego-creaties met deze uitgebreide robotbouwset! Met welke robot ga jij eerst aan de slag?

Specificaties

Merk: Lego
Type: Mindstorms EV3 | Set 31313
Leeftijd: vanaf 10 jaar

Klik hier voor de bouwinstructies.

• 17 robotontwerpen
  • Breng de robots tot leven
  • Programmeer je eigen commands

EV3 technologie

• Programmeerbare steen
  • Kleursensor
  • Tastsensor
  • Extern infraroodbaken
  • IR-sensor
  • Grote motor (2x)
  • Medium motor

Commander App

• Google Play: klik hier.
  • Apple Store: klik hier.

Programmeren

• Check hier hoe je aan de slag gaat met het programmeren.
24 mei 2019 om 07:52
Xmc9 Gebruiker

Elke dag nieuwe lego aanbieding?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Xmc9,

Er is vandaag inderdaad wederom een lego aanbieding :-)

Solliciteer!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:16
aibo Gebruiker

Er is blijkbaar zelfs een Lego categorie nu. Dagelijks een nieuwe Lego deal wordt wel heel slecht voor de portefeuille :).

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:18
Xmc9 Gebruiker

Leuk! Ik houd de komende dagen iBood in de gaten voor misschien nog een legodeal. De millenium falcon was een super prijs :)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:50
wallagh Gebruiker

Even over die advertentie van Moderator: waarom is dat vrijwilligerswerk? iBood en de moedermaatschappij zijn gewoon commerciële organisaties: dus waarom zou je dan als moderator niet gewoon betaald worden?

Oj ja, om On—topic te blijven: Deze aanbieding is ok qua prijs…..

Beantwoorden

24 mei 2019 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

De afgelopen jaren hebben we gemerkt dat er veel iBOOD’ers zijn die het leuk vinden om met ons mee te denken hoe we iBOOD nog leuker en beter kunnen maken, en die daarnaast enthousiast zijn om andere iBOOD’ers verder te helpen op ons forum. Door hun enthousiasme krijgen jullie nog sneller antwoorden én kunnen wij ons nog beter doorontwikkelen. Een klassieke win-win-win dus :-)

Verdere inhoudelijke vragen kun je het beste even doorsturen naar community@ibood.com, zodat we hier inhoudelijk kunnen blijven praten over deze toffe Lego deal.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 12:45
Hupsel Gebruiker

Een vaste Lego categorie… hopelijk blijft deze altijd bestaan. Hier word ik ook heel gelukkig van, mijn portemonnee wat minder….
Momenteel spaar ik alleen voertuigen in de Lego Creator Expert serie. De London bus en de James Bond auto staan nog op de verlanglijst!
(Yes…. I know, tipforum…)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 13:57

Hi Hupsel,

Vast is deze categorie niet, dus geniet er nog maar heel eventjes van en…. stay tuned ;-)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 20:40
leandert2007 Gebruiker

De Bugatti mag ook :)

Beantwoorden

25 mei 2019 om 01:10
binstephane Gebruiker

DB5 voor jouw vandaag ^^

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:19
motormuis001 Gebruiker

Helemaal onderaan in de ‘bouwinstructies’ staat: “Made for iPod/iPhone/iPad”. Kunnen jullie garanderen dat alle features ook netjes werken met de Android-app?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:41

Jazeker. Deze set is compatibel met Android 4.0 en hoger. De Android app is hierrr te downloaden.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:45
sir KitKat Gebruiker

Er zijn zelfs verschillende apps op Android, zoek maar eens op mindstorm remote in de play store ;)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 21:34
Essurolf Gebruiker

Ik heb m maar laten schieten nadat er gisteren 2x 145,85 is afgeschreven voor twee Beetle’s en customer service maar blijft volhouden dat er slechts één keer 75,90 is ontvangen.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 21:44
Moderator Jim Moderator

Hi Essurolf!

Jammer om te horen dat het geld twee keer is afgeschreven! Hoewel ik de zaak niet ken, kan ik me voorstellen dat wanneer het geld bij iBOOD niet twee keer is ontvangen, maar wel twee keer is afgeschreven, het vanzelf terugkomt. Heb je hier nog contact over met iBOOD op dit moment? Anders zou ik je willen adviseren het een paar dagen af te wachten en het even te laten weten als het niet terug is begin volgende week!

Groet,

Jim

Beantwoorden

24 mei 2019 om 22:14
Essurolf Gebruiker

b vanochtend een screenshot van mijn creditcardoverzicht gestuurd en een screenshot van mijn bestelling. Daar is nog niet op gereageerd. Ik wacht het af. Maar tot nu toe twee dure kevers.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 22:17
Moderator Jim Moderator

Dat zijn wel erg dure kevers dan Essurolf! Komt goed, laat het ons even weten als we je ergens mee kunnen assisteren. Ik kan helaas niet die gegevens in zien, maar maandag gaat iBOOD weer verder!

Groet!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.