22 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Lego Star Wars Millennium Falcon

Lego Millennium Falcon

May the force be with you, want met meer dan 7500 steentjes ben je wel even zoet met deze Millennium Falcon Lego-set!

Specificaties

Merk: Lego
Type: Millennium Falcon
Leeftijd: vanaf 16 jaar

Klik hier voor de bouwinstructies.

• 7541 steentjes!
  • Inclusief minifiguren crew
  • Meest gedetailleerde model

Kenmerken buitenkant

• Afneembare romppanelen
  • Laadklep die omlaag kan
  • Verborgen blasterkanon
  • Cockpit met afneembare koepel
  • Verwisselbare radarschotels
  • 4-dubbele laserkanonnen
  • 7 landingspoten

Kenmerken hoofdgedeelte

• Zitgedeelte
  • Holografisch Dejarik-spel
  • Helm voor gevechtstraining op afstand
  • Technisch station met draaistoel
  • Deuropening met doorgansdecoratie

Kenmerken achterste gedeelte

• Motorkamer met hyperdrive en console
  • 2 deuren
  • Verborgen ruimte onder de vloer
  • 2 luiken voor ontsnappingscapsules
  • Technische console
  • Ladder voor toegang tot wapenstation

Kenmerken wapenstation

• Stoel voor een minifiguur
  • Afneembaar paneel met volledig draaiend 4-dubbel laserkanon
  • Extra laserkanon aan de onderkant

Minifiguren

• Han Solo: 1x jong en 1x oud
  • Princes Leia
  • C-3PO
  • Rey
  • Fin
  • BB-8
  • 2x Porgs
  • 1x Mynock

Wapens

• Han’s blasterpistool (x2)
  • Chewbacca’s bowcaster
  • Rey’s blaster
  • Finn’s blaster

Afmetingen

• Hoogte: 21 cm
  • Lengte: 84 cm
  • Breedte: 56 cm
22 mei 2019 om 00:07
gijsindenbosch Gebruiker

Het gaat hier om modelnummer 75192 neem ik aan?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:09
galactor88 Gebruiker

Ga ik wel van uit, heb m net besteld.
Alle data en foto’s komen overeen met 75192

https://www.brickwatch.net/nl-NL/set/75192/Millennium-Falcon.html

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:14
oinkoink12 Gebruiker

klopt

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:23
gijsindenbosch Gebruiker

Daarom. Toch maar besteld.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:31
Moderator Paul Moderator

Modelnummer 75192 inderdaad. Ook zichtbaar op de verpakking (5e afbeelding).

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:34
gijsindenbosch Gebruiker

Bedankt paul,

Zie het nu pas.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 00:16
emilebesseling Gebruiker

De link naar de bouwinstructies geeft een foutmelding….

The server can not find the requested page:

http://ftp.ibood.link/Lego_Millennium_Falcon.pdf (port 80)

Please forward this error screen to http://ftp.ibood.link’s WebMaster.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:50
JaxonAaron Gebruiker

Hi Paul,

Ik wil deze graag bestellen maar maak mij inderdaad zorgen om de verpakking. 
Als ik deze aanschaf wil ik natuurlijk dat zowel de buitenkant (doos – artbox) in goede staat arriveert en niet zoals eerder word vermeld in een plastic zak of beschadigd.

Hoe kunnen jullie mijn twijfel wegnemen en succes garanderen?

Gr. JaxAaron

Beantwoorden

22 mei 2019 om 06:21
bsdeluxe Gebruiker

Helaas heb ik hem al staan… Wat een deal zeg!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 06:58
Maximizer Gebruiker
22 mei 2019 om 07:37
jeroenbos79 Gebruiker

De site achter de link is mooi en geeft aan dat de prijs nogal variabel is, echter is de prijs bij diverse aanbieders nu €749 :(. Indien je doelt op stunten met prijzen heb je wel een punt. Ik vind dit nu hier wel een brute aanbieding. Goed te weten dat indien ik deze vandaag misloop er nog andere kansen kunnen komen. Bankscanner vergeten mee te nemen ????

Beantwoorden

22 mei 2019 om 07:38
jeroenbos79 Gebruiker

Ipv een emoticon een reeks vraagtekens. Vreemd.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jeroenbos79,

Het forum ondersteunt (nog) geen smiley’s en dus worden er vraagtekens getoond :-)

Beantwoorden

22 mei 2019 om 14:29
RoelRoel Gebruiker

Hier de eenvoudige fix voor de afdeling IT om de database emoji te laten ondersteunen:

ALTER DATABASE database_name CHARACTER SET = utf8mb4 COLLATE = utf8mb4_unicode_ci;

Beantwoorden

22 mei 2019 om 08:02
Kr1stof Gebruiker

Voila, besteld!

Alstublieft, verstuur deze in een aparte DOOS en niet in een plastic zak zoals de vorige Lego-sets hier op Ibood. De Lego verpakking van de set zelf is immers even belangrijk (of zelfs belangrijker ifv waarde) als de rest van de set en deze is toen helemaal gehavend toegekomen (of denk je dat transportfirma’s elk pakketje behandelen als breekbaar…). Dat issue is trouwens ook nog steeds niet opgelost door Ibood… Klantenservice…?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kr1stof,

Wat vervelend dat dat nog niet opgelost is. Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:39
galactor88 Gebruiker

Mijn verpakking van het volkswagen busje is vorige keer ook beschadigd aangekomen omdat die in een plastik zak zat.
Dat heb ik toen maar laten gebeuren, maar ik verwacht/eis dat net als Kr1stof dat deze doos deugdelijker verpakt zal worden.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen galactor88,

Zoals collega Bas hieronder al aangeeft mag je altijd contact opnemen met de klantenservice wanneer iets beschadigd aankomt. We hebben de feedback doorgegeven aan de verzendafdeling.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:10
jimmy page Gebruiker

hoi Niek, ik weet dat het niet binnen je ibood-powers ligt, maar inderdaad: beter voorkomen dan genezen.

ik vind dit een zeer terechte opmerking van Kr1stof en galactor88. goede verpakking is zeer belangrijk

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:27
patrick1105 Gebruiker

Vorige keer hierover geklaagd bij iBood omtrent de VW Beetle die toen werd aangeboden. Doos was beschadigd. Reactie was dat ik mazzel had dat er uberhaupt een doos bij zat en dat dit ‘juiste’ het iBood concept is. Leveren tegen lagere prijs. Stond namelijk niet in de tekst aangegeven dat er een doos bij zou zitten.. zucht..

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:13
Max Dusseldorf Gebruiker

Ik hoop ook dat deze netjes in een doos verstuurd wordt. Het blijft tenslotte veel geld.

Wat kan je doen als er schade is bij het afleveren?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Max,

Als één van onze deals beschadigd raakt tijdens het transport, dan kun je na ontvangst altijd een serviceverzoek aanmaken via  “Mijn iBOOD”. Je kunt daar kiezen voor “Transportschade”.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:29
ACOliver Gebruiker

Ik wil hem kopen maar indien doos beschadigd is gaat ie retour….

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:29
chacha Gebruiker

Als je de schade constateert direct bij aflevering is het het slimste om de levering niet in ontvangst te nemen en weer door de transporteur tetour te laten nemen. Op die manier bespaar je jezelf de terugzend kosten en moeite en heb je sowieso recht op je geld retour.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 10:16
Xmc9 Gebruiker

Inderdaad ben het eens met bovenstaande. Dure set, verwacht ik wel dat de doos zonder beschadiging aankomt. Heb er ook verzendkosten voor betaald. Veel webshops doen gratis verzonden boven 20-50euro…

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:09

Onze logistieke afdeling heeft vandaag dozen geregeld om deze deal in te versturen, zodat ook de Legodoos zonder beschadigingen bij je aankomt :-)

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:58
jeroenski74 Gebruiker
22 mei 2019 om 10:16
Xmc9 Gebruiker

*verzenden

Beantwoorden

22 mei 2019 om 10:38
Gguuyy Gebruiker

Als u de garantie geeft dat het in een aparte doos verstuurd wordt bestel ik er een.

Voor mij is de verpakking zeer belangrijk.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:00

We hebben vandaag verzenddozen weten te regelen om dit Lego pakket in te versturen, zodat de Lego-doos in goede staat bij jou aankomt!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:57
Gguuyy Gebruiker

Juist een lego pakket besteld, ik vertrouw erop dat deze netjes in een verzenddoos opgestuurd wordt

zoals beloofd, het gaat nog altijd over meer dan 600 euro

Beantwoorden

22 mei 2019 om 10:47
EdgarP Gebruiker

@Mod:
Nu snap ik de prijs, je krijgt er een poot bij die helpt inladen…

Quote omschrijving: “Prachtige details aan de buitenkant, vierdubbele laserkanonnen aan de boven- en onderkant, ladingspoten, een laadklep die omlaag kan en een cockpit voor vier mini-figuren met een afneembare koepel: de Lego-versie van de Millennium Falcon is tot in het kleinste detail uitgewerkt.”

Moet hier niet landingspoten staan? ;-)

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:03

Scherp gezien, dit gaan we even aanpassen!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:04
HeraldBecker1976 Gebruiker

Woah.. Het is dat ik de gewone Falcon al heb staan, maar dit is zeker scherp!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:33
Wing Gebruiker

Mooie deal zeg! Ik heb m destijds bij release al gekocht. Bijzonder dat deze set nog niet uitverkocht is (ondanks of misschien wel dankzij de hoge prijs). Deze box is groot en loodzwaar. In een zak versturen kan echt niet ;)

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:55
Wholdorp Gebruiker

Kan iBood bevestigen dat de set in de origineel Lego doos wordt geleverd? Staat nl nergens expliciet vermeld. Wil dit graag zeker weten.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:01

Je ontvangt deze deal gewoon in de originele verpakking!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 20:54
Wholdorp Gebruiker

Mooi, besteld. Nu nog afleveren op het juiste adres en niet bij de buren en ik ben helemaal blij

Beantwoorden

22 mei 2019 om 11:59
Powder Toastman Gebruiker

Bij een vorige aanbieding nog niet zo heel lang geleden de Lego VW camper besteld. Deze werd inderdaad verzonden in een plastic zak, en de doos kwam hier aan alle kanten gedeukt uit. Ik heb toen een klacht via klantenservice ingediend en binnen enkele dagen had ik een nieuw, goed in doos verpakt, exemplaar ontvangen en de beschadigde kosteloos geretourneerd. Netjes opgelost, maar had in eerste instantie makkelijk voorkomen kunnen worden door de verzendafdeling door deze legodozen standaard goed in een doos te verpakken. Zoals hierboven reeds gemeld, worden deze legodozen veel door verzamelaars / liefhebber besteld en dan is de doos ook belangrijk. Aan het einde van de rit waarschijnlijk ook goedkoper omdat de beschadigd afgeleverde dozen niet hoeft om te ruilen.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:01

We hebben vandaag dozen weten te regelen om dit Lego pakket in te versturen, zodat de Lego-doos in goede staat bij jou aankomt!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 12:05
Cath22 Gebruiker

Hmm, Voor mij is dit toch te duur, dus ik wil best een beschadigde overnemen hoor….:-P

Beantwoorden

22 mei 2019 om 12:10
raw1985 Gebruiker

@mod: zou fijn zijn als er iemand reageert m.b.t. het verzenden van deze set?! En dus met name of de verpakking er bij zit en hoe deze set verzonden gaat worden. Heb er net één gekocht, er vanuit gaande dat hij “compleet” wordt verzonden, maar ik draai de koop net zo makkelijk weer terug. Zoals eerder gemeld, de verpakking zelf heeft voor een verzamelaar ook waarde.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 12:37
razor911 Gebruiker

Natuurlijk zit de verpakking erbij, plaatje vijf zou er anders niet voor niks bij zitten.

Bij online bestellen is er wel altijd een risico dat iets tijdens transport beschadigd raakt.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 13:25
marcv Gebruiker

Ik heb regelmatig Lego online besteld bij verschillende winkels (incl. Lego shop zelf, maar ook bijv. bijzondere aanbiedingen bij verschillende Amazon landen).

Eigenlijk worden ze altijd goed beschermd verstuurd.

Daarom toch wel de terechte vraag van raw1985

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:02

We hebben vandaag verzenddozen weten te regelen om dit Lego pakket in te versturen, zodat de Lego-doos in goede staat bij jou aankomt!

Uiteraard wordt de originele Lego doos dus ook meegeleverd.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 15:53
Alfie1904 Gebruiker

Wordt deze set nu opgestuurd in een aparte doos ( niet de Legodoos ) of in een plastiek zak . Zo moeilijk lijkt het mij niet om daar een deftig en duidelijk antwoord op te geven toch ? Het gaat hier tenslotte wel om een bedrag van 600 euro . Graag een duidelijk antwoord . Mvg

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:02

Beantwoorden

22 mei 2019 om 16:07
Alfie1904 Gebruiker

Volgens mij zijn deze deals Wss al beschadigde dozen in bulk opgekocht van grote spelers als Amazon en Lego zelf . Die bij eerdere verkoop al werden teruggestuurd door beschadiging bij transport .

Beantwoorden

22 mei 2019 om 16:38
BoSan Gebruiker

@ibood wil je antwoord geven op dit gerucht? Ik heb 2 dozen besteld in veronderstelling dat de doos  ook onbeschadigd is. De advertentie tekst spreekt ook niet over beschadigingen. Zijn de dozen toch beschadigd bij levering dan gaan de 2 bestelde dozen retour waarbij ik de verantwoordelijkheid bij ibood leg. Ook de retourzending zal dan door ibood vergoed moeten worden conform de wet kopen op afstand (beschadigde levering).

Ik hoop eigenlijk dat we ons om niets zorgen maken.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 16:59

Dit betreft een geheel nieuw product, waar het bericht van Alfie1904 vandaan komt is mij dan ook een raadsel.

We hebben vandaag dozen weten te regelen om dit Lego pakket in te versturen, zodat de Lego-doos in goede staat bij jou aankomt!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 16:50
Pietertje. Gebruiker

Ik sta ervan te kijken dat ibood nergens antwoord op geeft.

Het gaat hier om speelgoed van €600. Dan verwacht ik toch wel serieuze antwoorden op alle vragen

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:08

Enkele vragen waren inderdaad aan onze aandacht ontsnapt, Pietertje. Excuus daarvoor!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:34
Alfie1904 Gebruiker

Mijn excuses dat ik met mijn schrijven mensen ongerust gemaakt heb . Ik kreeg enkel wat argwaan toen na tientallen vragen over de verzendverpakking er steeds nietszeggende antwoorden kwamen . Ik heb ondertussen zelf 1 besteld dus ik hoop op een goede afloop .

Beantwoorden

22 mei 2019 om 17:52
deschaker Gebruiker

Super tof ….maaaaaaar oh oh waar laat je dat meesterwerk als hij in elkaar zit :) heb al twee van die grote LEGO projecten afgerond maar heb geen ruimte meer :(

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:05
Niek69 Gebruiker

Deze Lego doos wordt vanuit Lego verpakt in de fraai vormgegeven doos en daaromheen nog een omdoos (bruin stevig karton). Dit pakket wordt normaalgesproken verzonden in een derde doos, waardoor het risico dat de doos beschadigd bij de koper aankomt, minimaal is. De vraag is welke dozen er nog aanwezig zijn voor de in deze aanbieding beschikbare sets. Misschien kan IBOOD dat aangeven ?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:43
P-cool Gebruiker

Moderator Bas heeft al een aantal malen aangegeven dat er door ibood een goede verpakking is geregeld. Dan neem ik aan dat dat goed komt. Met zo’n bedrag wil je ook als verkoper geen risico nemen.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:43
wallagh Gebruiker

Ben ik nou de enige die 600 euro voor een legoset gewoon poepveel geld vindt? Het is toch uiteindelijk gewoon een berg plastic.

Ik snap de lol van het bouwen, maar 600 euro voor een berg plastic stukjes?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:48
P-cool Gebruiker

Je onderschat waarschijnlijk de grootte van deze bouwdoos. Meer dan 7500 steentjes! Lego is sowieso prijzig maar ook goede kwaliteit. Maar het is inderdaad een groot bedrag.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 18:57
vu-du Gebruiker

Wallagh, jij mist het Lego gen. Dus zal jij dat waarschijnlijk ook nooit begrijpen. Anderen roken of zuipen het op en dan is het geen berg geld?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 23:27
cosynarcotic Gebruiker

Graag als volgende lego aanbieding de bugatti, die staat hier nog op het verlanglijstje.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 23:37
leandert2007 Gebruiker

2nd! De vw busje gekocht, deze toch maar even laten passeren wegens andere budgettaire prioriteiten.

Ik krijg dit niet uitgelegd aan mijn vrouw :)

Beantwoorden

23 mei 2019 om 00:15
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Jullie kunnen altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 23:35
alcatrec Gebruiker

Heeft iemand een idee om welk uur deze was uitverkocht?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 23:41
Moderator Paul Moderator

In de loop van de avond, tussen 19 en 23 uur, uitverkocht geraakt. Een exact tijdstip heb ik helaas niet voor je.

Beantwoorden

29 mei 2019 om 17:03
proeleveld Gebruiker

Ik heb rond 23:00 besteld en meteen daarna zag ik dat hij “Uitverkocht” was. Dus rond 23:00 uur.

Beantwoorden

11 juni 2019 om 18:43
Robhie Gebruiker

Het is 11 juni maar ik heb nog geen bericht over verzending. Is er informatie hierover?

Beantwoorden

11 juni 2019 om 22:25
DylanHeuvel Gebruiker

Klopt, ik had vandaag goede hoop op een verzendbevestiging maar ook nog niks gehoord.

Beantwoorden

11 juni 2019 om 22:57
Snabbles Gebruiker

Same here, wacht in spanning af….

Beantwoorden

11 juni 2019 om 23:38
jan_lenaerts Gebruiker

via ibood heb ik status verwerking en nog gene mail van verzending :-(

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:41
casparsmit Gebruiker

Zelfde hier, geen enkele update nog gehad. Is er al meer bekend wanneer deze verzonden gaat worden? Het is nu precies 3 weken na bestelling.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:48
jordan23be Gebruiker

Heb gisteren hierover ook een mail gestuurd  naar de klantendienst voor meer info.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:43
jan_lenaerts Gebruiker

Vandaag privebericht gestuurd via facebook om 8u33. Behalve een standaard automatisch bericht nog geen antwoord ontvangen.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 13:31
jordan23be Gebruiker

antwoord gekregen van IBOOD klantendienst:

Bedankt voor je bericht.Door extreme drukte hebben wij jouw vraag niet tijdig kunnen beantwoorden. Wij betreuren dit oprecht.Vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Door een achterstand bij ons distributiecentrum duurt het langer dan normaal om de bestelling te versturen. Ze zijn met man en macht bezig om de vele pakketjes die moeten worden verzonden te verwerken. Wij verwachten dat je uiterlijk volgende week woensdag je bestelling zult ontvangen en willen je vragen om nog even geduld te hebben. Indien jouw bestelling rechtstreeks vanuit de leverancier wordt geleverd, zullen zij contact met je opnemen  binnen 7 werkdagen na de verwachte verzenddatum. Via die weg zullen zij dan aangeven wanneer de bestelling geleverd zal worden.Mocht je volgende week woensdag je bestelling nog niet hebben ontvangen en/of geen bericht daarover, dan horen we het graag zodat we een onderzoek kunnen opstarten bij ons distributiecentrum.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 15:08
Sjamaaz Gebruiker

Wat de fuck. Volgende week woensdag? En dan niet ff een mailtje sturen en zelfs niet eens de verwachte leverdatum aanpassen in m’n bestelling. Gaat lekker daar! Van de week al een incomplete levering ontvangen van de Hunt. Vrijdag meteen gemaild en nu nog steeds geen reactie gekregen. Het is jammer dat ze af en toe zo goedkoop zijn en ik van koopjes hou,  want verder is het een beetje een ballen tent aan het worden..

Beantwoorden

12 juni 2019 om 16:45
ahbruinsma Gebruiker

Ik heb net een mail gekregen dat het pakket is aangemeld bij DHL..

Beantwoorden

12 juni 2019 om 22:24
Snabbles Gebruiker

Paar uurtjes later, maar ik heb hem inmiddels ook binnen. Nog geen bezorgtijd, maar wel de aanmelding bij DHL.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 22:50
DylanHeuvel Gebruiker

Same here. Komt morgen binnen.

Beantwoorden

13 juni 2019 om 10:41
raw1985 Gebruiker

Ik ook, gisteren om 21.00, maar tot op heden nog geen update bij DHL. Nog een verwachte leverdatum oid.

Beantwoorden

13 juni 2019 om 14:53
gnor Gebruiker

Hij is net binnen. Keurig in een grote iBood doos met voldoende verpakkingsmateriaal en daarin een bruine Lego verpakkingsdoos met daarin de Millenium Falcon doos. Keurig!

Beantwoorden

13 juni 2019 om 20:39
wieert Gebruiker

Bij mij hetzelfde. Nog steeds alleen melding dat zending is aangemeld bij DHL.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.